2015年1月17日星期六

增加放胎成功率的小分享

就IVF放胎前後如何提高成功率, 網上有很多講法。我放過兩次胎,兩次都成功著床,第一次是單胎,第二次是孖胎。 希望趁著這個機會分享自己的個人經驗。

1. 血氣好是很重要的。第一次放胎是冬天,放胎前我早晚也有沖熱水涼, 身體一直保持溫暖。第二次放胎前我找中醫調理身體兩個月,每個星期做三次踏單車運動,手腳會發熱。無論中醫或西醫都建議放胎前多做運動,改善血液循環,以增加成功胚胎著床的機會。

2. 放胎前養好子宮內膜。內膜太厚太薄也不利著床。第一次放胎我內膜是1.2,第二次是1.4,都是within理想厚度。第二次放胎為養好內膜,我有喝raspberry tea, 外國人小產後用來清內膜和滋潤內膜,但放胎後不要喝。

3. 放胎前一晚做一次功課,有外國研究指精液可以幫助著床。

4. 放胎後可以上厠所,我第二次放胎只忍了20分鐘小便,便急急到排尿,並沒有影響著床。

5. 放胎後兩個星期盡量放鬆心情,出外走走, 不要臥床。我有朋友做iui三次, 頭兩次臥床但不成功,最後一次她抱著放棄心態放胎後幾天去行山,反而成功了。我兩次放胎都沒有特別請假,維持正常活動,多看笑片, 保持心情輕鬆。

6. 放胎後不建議過早自己驗孕。過早驗孕結果未必準確, 如驗到negative會影響之後幾日心情。就算是positive可能是放胎後用的荷爾蒙引致chemical pregnancy, 始終是驗血最準確。

7. 放胎前3個月開始吃葉酸,放胎後開始吃materna, 以幫助胚胎成長。

8. 醫院會在放胎後提供一張食物清單,提醒不要吃香蕉及木瓜等會引起宮缩的食物。我第一次發現空心胎後跑步也沒流血,反而喝木耳湯後開始出血,小產後亦有不時吃木耳清惡露,所以我會建議避免放胎後吃木耳。有人說吃花膠可以幫助著床,我也有吃小量,但不能肯定是否能增加成功率。

不育之路一點也不容易走, 祝各位好運, lots of baby dusts to you all!!

3 則留言:

  1. 我希望在這裡舒緩各媽咪喺ivf旅程艱辛嘅心情,希望唔好迷路,希望盡量行一條有80%~90%準的ivf機會率。所以,我希望妳可以試用一下我這個方法黎輔助第一次ivf療程,先修復子宮內膜環境先,才決定再做ivf。最好連同老公一齊調理仲好,因精子也會決定胚胎成長的,其實我38歲高0有多蘘,試過自然懷孕但9週小產,睇過2個中醫唔得,再做2次iui都唔得,之後經朋友介紹去一間在銅鑼灣的中藥,我開始調理身體個半月,再去威院做第1次ivf。打排卵針時期,我當時谷倒14粒靚卵,醫生都講size夠靚夠標準; 抽倒靚卵之後都有助胚胎進一步分裂得靚啲,有8個靚胚胎。當然一路繼續食中醫調理子宮環境,子宮內膜,令狀態良好有助胚胎繼續孕育,我當時放入2個AA級鮮胎,到最後keep食住安胎至30週就生咗孖仔。尼間中醫館輔助功效真係work!! 要喺iui或ivf療程增加著床機會率,中醫輔助的確唔少得! 特別係子宮環境經多支針藥side effect影響, 就更要調理好準備下一次ivf ! 大量金錢投資、時間和精神上付出都可以接受,成件事成功咗唔駛面對咁多次ivf就什麼都值得! 盡在不言中的喜悅!! 希望藉著我嘅分享有助妳嘅決定或搵到方法幫自己,如果妳有興趣同我傾吓心得,多謝妳時間,妳隨時可以call我,Tel:60537951-whatsapp/66812938 我 Rachel 吖! 祝妳早孕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,我也是第一次ivf後8周剛小產,現在心情仍然低落,準備要做流產,想知道你看哪家中醫?因為我也準備看中醫調理身子,我叫Candy, what's app 96525344.

      刪除
  2. 請問銅鑼灣邊間中醫?會唔會好貴?因為我喺8周小產咗,打算調理好再做ivf,萬分感激!!我叫Kaman電話係93455560

    回覆刪除